Friday 3 June 2011

Boy VS HOT Girl !

Dear my luvly belog ,




Aku percaya dalam setiap diri seorang Adam itu, pasti ada kemahuan untuk memiliki seorang perempuan cantik sebagai teman ataupun pasangan. Eleh jangan nak tipu laa. We, men, are bond to this kind of desire. Jangan panggil seorang lelaki itu normal kalau dia tak ada keinginan yang seperti nie. That’s the nature of being a man. Yang tak ada desire macam ne, aku boleh panggil gay kot? Haha, siapa terasa pedas, maknanya dia termakan cili.



Kalau nak bercakap pasal betul ke lelaki suka perempuan cantik, tak payah pergi jauh-jauh google kat internet ke, just tanya jer member korang yang duduk kat sebelah tue. Tak payah tanya laa, kau sebut jer nama Rozita Che Wan, aku gerenti mesti dia akan cakap, ‘Perrggghh bahagia dowh kalau dapat dia’. Tengok, betul kan apa yang aku cakap. Lelaki nie memang pantang dengan perempuan cantik, laju jer nak.

Berbalik pada tajuk entri, bahagiakah dapat perempuan cantik?

Suka aku ambil artis sebagai subjek entri. Kenapa artis? Cait, artis (perempuan) kan kebanyakkannya cantik cantik. Ada antara mereka yang berkahwin, tak lama lepas tue bercerai. Si lelaki yang dulunya memuja kecantikan si perempuan, katanya kalau dapat gerenti bahagia. Tapi bila dah dapat, tak lama lepas tue tinggalkan. Sangat pelik ya, tak cukup cantik lagikah si perempuan tue? Dulu bukan main mabuk lagi tengok muka dia. Siap mengigau time tengah malam lagi.

Hakikatnya..Kecantikan itu sementara. Dah tua, berkedut juga. Kentut? Bagitahu aku kalau korang pernah jumpa perempuan cantik yang kentut dia wangi. Tak ada kan. Cantik ne mainan mata semata-mata. Cuma luaran jer. Buat apa cantik kalau perangai (dalaman) tue macam cibai? Tak ada guna kan. Merana ada laa. Tapi kalau ada yang cantik luaran, dalaman pun cantik, aku pun nak, haha. Bonus tue. Tapi kalau ada pun, maybe satu dalam sejuta kot. Well, we are not really perfect right?

So, lelaki still consider nak perempuan cantik?







Entry neyh anna copy jea .
CREDIT TO FIEZA !
tapi dye unn copy owam pnye gakk ! hahaa~


Sekian dri BuDax MeRenx

- THE END -
:Onion48:

No comments:

Post a Comment